Online en offline aanbod van Herberg activiteiten

Dat sociale activiteiten nu niet doorgaan, is een mooie kans om met jezelf te zijn.

En deze periode van social- distancing te gebruiken, om dichter bij jezelf te komen.

Daar kan ik je als ont-moet coach mee helpen. In (kleine) groepssetting of wij twee samen.

Vanuit je eigen huis:

op afstand en toch persoonlijk.

Contact via verschillende mogelijkheden: videobellen via Microsoft Teams, mailen, whats app en uiteraard ook per telefoon.

Ook "live" in de Herberg

Met in achting van de anderhalve meter afspraak.

De activiteiten starten bij minimaal 2 personen.  Maximaal zijn er tegelijk 5 personen te gast.

Altijd kleine groepjes dus, met aandacht voor ieder.

Samen met elkaar

in kleine groepjes;

met andere gelijkgestemden, die ook weten dat ontspanning, mindfulness en fijne gesprekken helpend zijn.

Samen met jou

wij met z'n tweetjes

Voor de persoonlijke afspraken 1:1, spreken we een moment af, wat past in jouw ritme. Ik werk flexibel op alle dagen en ook 's avonds is mogelijk.

+ 2e zondagavond Stadsverlichting- meditatie (kosteloos)

+ maandagavond mindfulness groep (max 5)

+ woensdagavond mindfulness groep (max 5)

+ lief&ACTief: massage, coaching en mindfulness jaartraject 2021 (individueel en groepsgewijs)

+ 2-5 personen workshops CreACTief

+ mindfulness basis 8 weeks

+ korte cursus" De 7 pijlers van mindfulness"

+ mindfulness voor moeder en kind-8 weeks

+ kosteloos ontdekgesprek

+ coachtraject 3-6 maanden

+ losse coachgesprekken

+ buiten/ wandel coaching

+ mindfulness basis individueel

+ mindfulness 7 pijlers individueel

Herberg cadeautjes voor jezelf of iemand anders

Voor op je verlanglijstje van je verjaardag.  Mooi ingepakt worden ze bij jou (of bij degene aan wie jij het cadeau wilt doen) thuis afgeleverd.

Cadeaukaarten:

Ontspanningsmassage t.w.v. 45 euro

Zachte aanraking  t.w.v. 45 euro

Samen voor jou-bon: t.w.v. 45 euro; samenwerking tussen Sas Hair Design en Herberg                      Heemskerk. Hoofdmassage en knipbeurt bij Sas & rug/schouder ontspannings massage bij            Marjan.

Uiteraard worden de hands-on afspraken uitgevoerd met de geldende Corona maatregelen.

De bon en kaarten blijven onbeperkt geldig.

Aangesloten bij beroepsvereniging CAT en geschillencommissie GAT

Contactgegevens: